Przedstawione poniżej informacje są odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Większość informacji wyjazdowych znajdziesz w ofercie wyjazdowej, na stronie www, oraz w tym dziale. Jeżeli jednak nie udało Ci się znalaźć odpowiedzi na nurtujące pytanie, skontaktuj się z nami emailem lub zadzwoń! Służymy pomocą i wsparciem :)

Czy mogę wziąć udział w wyjeździe :)?

Lato i Zima Studenta to wyjazdy otwarte dla osób z całej Polski w wieku 18-32 lat. Zapraszamy :)!
Jeżeli nadal czujesz się mocno studentem i nie będziesz apelować by np. wyłączyć telewizor w autokarze o godzinie 22:00, pewnie załapiesz się do grupy studenckiej :)

Jak się zapisać na wyjazd?

Jeśli chcesz wybrać daną ofertę, kliknij na dole w tabelę z cenami w wybraną przez Ciebie opcję. Otworzy się formularz zgłoszeniowy. Wypełnij go (jeśli nie znasz danych osób wypełnij pola znakiem \"X\") i wyślij. Bardzo ważne abyś na formularzu wskazał/ła adres mailowy. Na ten adres po 1 dniu roboczym otrzymasz umowę wraz z instrukcją, co dalej robić. Standardowo po otrzymaniu umowy dajemy 2 dni abyście mogli wydrukować wysłaną przez nas umowę, podpisać ją, wpłacić zaliczkę 30% kwoty podanej na umowie oraz na końcu   w formie skanu podesłać nam na maila info@latostudenta.pl Całość kwoty należy wpłacić na 3 tygodnie przed imprezą.

Czy wyjazdy są tylko z Warszawy?

Z Warszawy najczęściej startujemy. Staramy się jednak umożliwić jak najwięcej możliwości po trasie z pozostałych miejscowości w Polsce (na stronie głównej, przy każdym wyjeździe znajduje się link do możliwych opcji "zobacz przystanki").

Jak sprawdzić status mojej rejestracji?

Po dokonaniu rejestracji system automatycznie wysyła potwierdzenie wraz z loginem oraz haslem. Możesz się zalogować na swoje konto poprzez panel w lewym górnym rogu (pod newsletterem). Po zalogowaniu możesz sprawdzić czy zapisałeś się na dobry wyjazd, jaki jest status rezerwacji oraz ile wynosi całościowy koszt imprezy.

Moja ekipa

Jeżeli chcesz być z określonymi osobami (swoją ekipą) razem w jednym pokoju/obiekcie, wpisz w formularzu rejestracji w polu "Ekipa" nazwę Waszej grupy znajomych (może być to np. nazwisko przedstawiciela grupy). Aby znaleźć się wraz ze znajomymi w tym samym pokoju, podaj w polu "Uwagi" imiona i nazwiska tych osób.

Jadę sam(a) i nie mam ekipy...

Czasami bywa i tak..., ale to żaden problem! Dołączymy Cię wtedy do osób tej samej płci i podobnego wieku w ramach możliwości. Musisz tylko przy wyborze zakwaterowanie wybrać opcję "1 osoba apartament" lub "1 osoba pokój" w zależności oferty.

Brak miejsc na wyjazd i znalazłem się na liście rezerwowej. Co dalej? Jakie są szanse, że się jeszcze załapię na listę główną i wyjadę?

Na bieżąco informujemy osoby, które znalazły na liście rezerwowej o sytuacji z miejscami i możliwościach/opcjach wyjazdu. W przypadku dużego zainteresowanie danym wyjazdem staramy się w miarę możliwości jak najszybciej zwiększyć liczbę miejsc i najczęściej się to udaje :)

Informacje przedwyjazdowe, godziny i miejsca zbiórek, podziały na ekipy/obiekty/autokary, dane do sprawdzenia, ...

Podziały autokarowe, podziały w obiektach zakwaterowania oraz pozostałe niezbędne i szczegółowe informacje wyjazdowe otrzymacie od nas emailem do 1-2 dni przed wyjazdem.
Ostateczne godziny i miejsce zbiórek w zadeklarowanych przez Was miejscowościach odjazdu otrzymacie od nas w w/w informacjach przedwyjazdowych. Orientacyjna godzina odjazdu z Warszawy w danym kierunku podana jest w rozkładzie jazdy.
Ekipy kwaterujemy zawsze w tym samym obiekcie (w przypadku bardzo dużych ekip w sąsiadujących obiektach) i autokarze, tak wiec możecie spać spokojnie, gdyż Was nie rozdzielimy :)

Telefony do opiekunów, telefony alarmowe i informacyjne

Telefony kontaktowe i alarmowe do opiekunów wyjazdu, jednostek dyplomatycznych w krajach, przez które będziemy przejeżdżali oraz w miejscu docelowym, a także informację-wizytówkę z nr polisy ubezpieczeniowej otrzymacie od nas w autokarze. Osoby z własnym transportem otrzymają od nas niezbędne kontakty przed wyjazdem.

Dowód czy paszport?

Informacje nt. dokumentu niezbędnego w celu przekroczenia granicy znajdziesz w "Informacjach dodatkowych" w ofercie.

 

Potrzebujesz faktury?

Nie ma problemu, w formularzu rezerwacji zaznacz okienko "potrzebuję faktury" i uzupełnij dane. Jeśli chcesz otrzymać fakturę przed wyjazdem, wyślij do nas maila w tej sprawie. Zazwyczaj wysyłamy dokument w wersji elektronicznej pdf na maila. Jeśli potrzebujesz oryginału w wersji papierowej napisz to w uwagach, wyślemy go pocztą. Uwaga za przesyłkę (znaczek polecony) musisz dopłacić nam na konto 5 zł. Dokument można również odebrać u nas bezpłatnie w biurze na Batorego po wcześniejszym kontakcie z nami.